Undlade at indtatstet password gemmes.
Fra : John Højsholt

Dato : 23-02-01 14:47

Kan man undgå at et indtastet password gemmes, selvom Windows er sat op
til at gemme indtastede passwords?

--
john

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-02-01 16:33

Jeg mener at du skal ind og rette i registret hvis du har slået det
til i IE.

Fra : John Højsholt

Dato : 25-02-01 19:12

Jeg havde lidt travlt og fik ikke forklaret mit problem grundigt nok.
Vi har lavet et logon system, for nogle konsulenter, som rejser rundt
over hele verden. Problemet er nu at de bruger mange forskellige
maskiner i deres hverdag, for eksempel en maskine placeret hos en af
deres kunder, hoteller m.m. nu vil vi jo godt have det sådan at disse
indtastede oplysninger ikke gemmes, så den næster der bruger maskinen
også kan logge på.

Kan man undgå at disse oplysninger gemmes?

Kommer man eksempelvis til en maskine, en af konsulenterne lige har
brugt, kan man hurtigt finde hans navn, og så udfylder mange Windows
maskiner automatisk PW.

Det er ikke muligt at lave begge form-felter til PW.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-02-01 22:30

Sig til dem at de ikke må svare ja til at gemme passwordet.

Fra : Ghashûl

Dato : 01-03-01 17:48

On Fri, 23 Feb 2001 16:33:10 +0100, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Jeg mener at du skal ind og rette i registret hvis du har slået det
>til i IE.

Kan du ikke poste under det du svarer på? Det gør det lidt nemmere at
følge.

Jeg mener at der er et tag som man kan bruge der får IE til ikke at
bruge password gemmeren.

Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men er næsten sikker på at det
findes.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629