squash
Fra : John Jensen

Dato : 25-09-02 19:27

Hej gruppe, jeg vil lige høre om man kan fryse squash ned
og om forskellige opskrifter på dem
Hilsen Jensen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-09-02 19:50

"John Jensen" <cnrj-jensen@c.dk> writes:

> Hej gruppe, jeg vil lige høre om man kan fryse squash ned
> og om forskellige opskrifter på dem

Må jeg anbefale dk.kultur.mad+drikke

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 25-09-02 22:22

John Jensen <cnrj-jensen@c.dk> skrev i en
> Hej gruppe, jeg vil lige høre om man kan fryse squash ned
> og om forskellige opskrifter på dem
> Hilsen Jensen

Ja, men så er de kun til suppe, da de smadrer ud. Suppe er de til gengæld
fine til.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Karoline Larsen

Dato : 26-09-02 06:18

"John Jensen" <cnrj-jensen@c.dk> wrote in message
> Hej gruppe, jeg vil lige høre om man kan fryse squash ned
> og om forskellige opskrifter på dem
> Hilsen Jensen

Jeg har haft succes med at fryse squash så de kan bruges til det meste af
det jeg plejer at bruge dem til.
Først skærer jeg dem i tern, kommer dem i kogende vand et par minutter,
hvorefter de straks køles af i koldt vand. Jeg løsfryser dem altid, så er de
lige till at hælde ud i den mængde man skal bruge, og de når ikke at blive
for smattede før de er tøet op.

mvh Karoline