Tvungen refresh af asp-side?
Fra : Nikolaj Rasmussen

Dato : 25-09-02 15:13

Jeg har det problem at.....

På min login-side logger jeg ind, og derefter havner jeg på en eller anden
members-side,
som har en logout-knap, som jeg trykker på og havner nu på
logout-hejhej-siden. Fint.

Men nu da jeg er logget ud, kan jeg jo trykke tilbage og havne på
members-siden, jeg har
sat session-variabler til at styre om jeg er inde eller ej, men nytter jo ik
rigtig med check i toppen
af members-siden, hvis den ik refresher siden automatisk.

Det kan vel lade sig gøre?

mvh
Nikolaj Rasmussen

Fra : Tobias Hinnerup

Dato : 25-09-02 15:23

Indsæt nedenstående før du udskriver noget på siden:

Response.Expires = -1

Response.CacheControl = "no-cache"

Response.AddHeader "Pragma", "no-cache"

/Tobias

Fra : Nikolaj Rasmussen

Dato : 25-09-02 15:27

Woohoo!!! ;D Super tak

Dog sidder jeg og tænker på at hvis en gut havde lavet sig egen browser,
så behøver den jo ik at adlyde client-refresh, så jeg må nok for en
sikkerheds skyld
spørge videre i "programmet" om jeg er logged ind eller ej.