puch maxi k tuning
Fra : aske4

Dato : 25-09-02 13:54

hej!!!
jeg har en puch som kører ca. 40 km/t, men har lyst til at kører lidt
stærkere.
derfor vil jeg gerne have nogle tips om hvordan jeg gør det billigst.
plomben er allerede tage ud.

venlig hilsen aske

http://www.kandu.dk/

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 25-09-02 21:19

"aske4" <aske4.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stærkere.
> derfor vil jeg gerne have nogle tips om hvordan jeg gør det billigst.

du kan gøre mange ting men du skal ikke forvente det helt store... hvis du
vil have den over de 50-55 (sikkert mange der nu siger min kørte 65 med
hak... gu gjorde den ej!). du kan hakke stemplet, geare den og bore
karburatoren og studsen hvis der er en rund karburator! men en ting jeg
synes virker bedst er at du køber et 70 ccm cylinder og stempel og sætter en
3tands gearing på! derved har du en rigtigt god acceleration og en fart der
hedder omkring de 55-60 stykker! og så ser den stadig lovlig ud...... ellers
er det bare at købe et komplet tun så har du farten men strissen er nok
efter dig engang i mellem.....

Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : MARTIN NIELSEN

Dato : 27-09-02 14:22

prøv med en tunsæt

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 27-09-02 19:31

Yep tunsæt ville jeg osse anbefale i stedet for alt det puller med at hakke
bore og pisse