Regler i Outlook 2000
Fra : Børgesen

Dato : 25-09-02 09:33

OE indeholder en regel, der giver mulighed for at lade en bestemt mail blive
på serveren;

Anvend denne regel, når meddelelsen er modtaget
Hvor linjen Til eller Cc indeholder 'navn@domæne.dk'
Hent den ikke fra serveren

Jeg kan ikke finde en lignende regel i Outlook 2000. Er der andre, der har
fundet den?

Jeg skal bruge den ifbm at TDC jo kun giver mulighed for at oprette
"Aliaser" og ikke ægte mailadresser.

Børgesen

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 24-10-02 07:40

"Børgesen" <news@klog.dk> wrote in message

> Jeg kan ikke finde en lignende regel i Outlook 2000. Er der andre, der har
> fundet den?

Jeg tror ikke du finde denne regel på Outlook, da (det virker som om)
programmet fortrinsvis er lavet til at koble op mod en Exchange server, og
derved ikke bruge POP3 protokollen. Både IMAP og POP3 findes dog i Outlook,
men brugerfunktionaliteten er begrænset i forhold til Outlook Exchange.

Jeg har efter en del irritation erkendt at Outlook Express er bedst til
mail, der ikke ligger på den Exchange server.

Med venlig hilsen

Lars Bo Wassini

Fra : pre

Dato : 24-10-02 11:57

Den simple logik er at, i modsætning til nyhedsgruppernes
meddelelser/postings, så bliver en mail altid downloaded, både Header og
Body. Der findes eksterne programmer der har specielle muligheder, og
installation af Exchange serveren tillader næsten alt.

© pre 2002

Fra : Børgesen

Dato : 28-10-02 18:20

"pre" <skriv.til@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Body. Der findes eksterne programmer der har specielle muligheder, og
> installation af Exchange serveren tillader næsten alt.

Ja, det er det vel. Dog mindes jeg de gode gamle w95 exchange-tider, hvor
e-postprogrammet leveret med Windows som standard havde "Fjernpost"