Analyse af hastighed !
Fra : Jack Nielsen

Dato : 25-09-02 08:03

Vi står og mangler et lille program til hurtigt at kunne analysere
hastigheden mellem server og klient samt evt. kunne udskrive en rapport
iforb. med serverleverancer.

Hvilket produkt vil i anbefale og hvor kan man evt. købe det ?

Tak for hjælpen !

Mvh

Jack

XFUT: dk.edb.netvaerk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-09-02 08:16

On Wed, 25 Sep 2002 09:03:11 +0200, "Jack Nielsen"
<jack.nielsen@get2net.dk> wrote:

> [...]
> iforb. med serverleverancer.
>
> Hvilket produkt vil i anbefale og hvor kan man evt. købe det ?

Det afhænger i høj grad af, hvad det præcis er, man ønsker at
teste. Der er fx. programmer, der er gode til at teste web-server
performance, database-performance, rå netværksperformance etc.

> XFUT: dk.edb.netvaerk

Det lykkedes ikke. Jeg har sat FUT dk.edb.netvaerk.

-A

Fra : Jack Nielsen

Dato : 25-09-02 08:41

> Det afhænger i høj grad af, hvad det præcis er, man ønsker at
> teste. Der er fx. programmer, der er gode til at teste web-server
> performance, database-performance, rå netværksperformance etc.

Det er umiddelbart rå netværksperformance !

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-09-02 10:28

On Wed, 25 Sep 2002 09:41:08 +0200, "Jack Nielsen"
<jack.nielsen@get2net.dk> wrote:

> Det er umiddelbart rå netværksperformance !

Se på TTCP.
http://www.pcausa.com/Utilities/pcattcp.htm

-A

Fra : Jack Nielsen

Dato : 26-09-02 14:55

Ok, det var et forslag, andre ???

Fra : Michael Døj

Dato : 27-09-02 00:12

> Ok, det var et forslag, andre ???

Jeg har i flere år brugt Netstat Live fra AnalogX.

Det er pålideligt, hurtigt, og jo, så er det freeware.

Se evt. her http://www.analogx.com/contents/download/network.htm

Der er i øvrigt en hel del gode utilities på den side.
--
Med venlig hilsen / Best regards
Michael Døj, Esbjerg

Fra : jlund

Dato : 05-10-02 12:14

Søg o google.com efter programmet netcps