emalje - ØV!
Fra : Rollike

Dato : 25-09-02 07:48

Hej

Nu er der 1 måned til vi skal flytte.. og vi er jo noget spændte på hvor
meget der ryger af vores indskud...

Nå men selvfølgelig sker alle ulykkerne nu her hvor vi skal til at flytte...

Den anden dag kom vi til at lave et ordentlig hak i trægulvet (som ellers
fint og glat da vi flyttede ind).

Og nu her i går kom vi til at slå emaljen af håndvasken... #%&¤##" ØV!

Jeg er temmelig overbevist om at det nu hedder en ny håndvask...
Jeg ville så lige høre er der nogen muligheder for at reperere på emaljen?
det er vel ca 3x2 cam der er slået af.
Selve vasken har ikke taget skade, blot mistet emaljen.

På forhånd tak
Mette

ps.. i så fald emaljen ikke kan repereres og udlejer vil skifte håndvasken,
kan vi så kræve at få den med os?

--
Nyt Slankehold starter i Frederikshavn i oktober
http://www.valo.dk/slankehold.htm

Fra : Madsen

Dato : 25-09-02 08:04

On Wed, 25 Sep 2002 08:47:38 +0200, "Rollike" <valo@valo.dk> wrote:

> [...]
>det er vel ca 3x2 cam der er slået af.
>Selve vasken har ikke taget skade, blot mistet emaljen.

Du kan købe flydende emalje i byggemarkeder og
hos farvehandlere. Netop til at reparere den slags
skader.
Hvor pænt det så bliver ved jeg ikke, for det kommer
jo både an på skaden og på dit håndelag.
Men det er da et forsøg værd.

mvh Madsen

Fra : Gert Espersen

Dato : 25-09-02 08:48

Du har vel en forsikring til den slags pludselige skader?

-Gert..

Fra : Rollike

Dato : 25-09-02 17:58

> Du har vel en forsikring til den slags pludselige skader?

åhh.. det har jeg vel.. jeg må da hellere tjekke hvad sevlrisiko er på den
*S*

Mvh Mette

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-09-02 09:24

"Rollike" <valo@valo.dk> writes:

> Og nu her i går kom vi til at slå emaljen af håndvasken... #%&¤##" ØV!

Hører sanitet ikke til den udvendige vedligeholdelse og påfalder
derfor ejeren og dens forsikring? I mange forsikringsselskaber skal
der være tegnet tillægsforsikring for "kummeskader". Men under alle
omstændigheder så er det da værd at undersøge, et par telefonopkald er
da billigere end en ny håndvask. (Okay, måske med få undtagelser, det
er så trælst at have en kæreste i Australien!:)

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Gert Espersen

Dato : 26-09-02 13:45

Trine Kornum Christiansen wrote:

> [...]
> da billigere end en ny håndvask. (Okay, måske med få undtagelser, det
> er så trælst at have en kæreste i Australien!:)

Well, vi sender Mary hjem så du kan få Frede, og så kan hun underholde
din eks.

-Gert..

Fra : John Vedsegaard

Dato : 11-10-02 05:35

Så meget koster en håndvask da heller ikke, kan i ikke selv skifte den?

John