PGO vil ikke starte :(
Fra : PicA2

Dato : 24-09-02 18:44

Da jeg var ude at køre gik min hot 50 pludselig ud... den sagde ikke nogle
mærkelige lyde, bare ligesom hvis man slukker for tændingen.

Nogenlunde det samme som i dette indlæg....

Håber der er nogen der kan hjælpe

Henrik

Fra : LowLifeDK

Dato : 24-09-02 19:15

> Da jeg var ude at køre gik min hot 50 pludselig ud... den sagde ikke nogle
> mærkelige lyde, bare ligesom hvis man slukker for tændingen.
>
> Nogenlunde det samme som i dette indlæg....
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe

Ja ja da. Jeg selv er den lykkelige indehaver af en PGO Big Max på 3 måned,
så hun og jeg har været en del igennem. Da jeg er født optimist, vil jeg
hermed give dig råd efter letheden i opgaven.:

Det første jeg tænker på, er at din rem er gået på en meget uheldig måde.
Muligvis har den viklet sig ind om rullerne (når remmen går, bliver den til
ca. 250 små tråde, nogle af stål. Det ligner faktisk resterne af en
fuglerede (erfaring nr. 1. - høstet 15 km. fra Roskilde, 25 km. fra
Hillerød, nærmeste nabo ude af syne !)

Fjern de ca. 14 skruer ved remmen og check tilstanden. En fastlåst variator
vil også betyde en "låst" motor.

Er remmen ok, er du på røven (erfaring nr. 2 - høstet på Falkoner Alle med
30 km/t og gassen i bund)

Welcome to the world of PGO

Sorry

Low

Fra : PicA2

Dato : 25-09-02 21:18

Tror muligvis det er en stempel ring men er ikke helt sikker :(

PicA2