Min Computer vil ikke multitaske mere!
Fra : satsurfer

Dato : 24-09-02 16:28

Min computer vil kun meget modvilligt og meget langsomt køre flere progammer
af gangen.

Jeg et Chaintech CT-7AJA med en 800 Mhz Duron. Oprindeligt havde jeg en 1
Ghz, men da problemerne startede for et par måneder siden, købte jeg den
anden CPU. Det hjalp i et par dage, hvor den opførte sig normalt, men så
begyndte problemerne igen. Den største gene er, at jeg ikke er i stand til
ar brænde CD'er.
Hvis jeg prøver, sker det ofte, at den pludseligt genstarter og nogen gange
har det slet ikke været muligt. Og så må jeg gå den tunge vej gennem
DriveImage (og tak for den). DriveImage tager nu ca 1 time om operationen,
hvor det før kunne gøres på 10 minutter. (Ca. 7Gb partition).

Er mit bundkort kaput, eller findes der en snedig metode til at
diagnosticere.

På forhånd tak

Fra : L.M.L

Dato : 24-09-02 16:35

Har du tjekket om cpu'en bliver for varm ?

mvh
Lars

lovegreen AT it DOT dk

Fra : Leony

Dato : 25-09-02 09:20

"satsurfer" <satsurfer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er mit bundkort kaput, eller findes der en snedig metode til at
> diagnosticere.

Måske det snarere er din harddisk der er på vej ud over afgrunden.
Du kan hente værktøjer på producentens hjemmeside, der kan tjekke den.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/