Unlock i danmark
Fra : Preben Christensen

Dato : 24-09-02 13:51

Hej
Jeg mener jeg har set et sted hvor alle der kan unlocke telefoner var på en
liste jeg mangler en i nærheden af Kolding

Preben Christensen

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 24-09-02 15:05

www.unlockservices.dk

Fra : Preben Christensen

Dato : 24-09-02 16:32

Tak det hjalp har fået en aftale igang

Hilsen Preben

Fra : Uhreskov

Dato : 24-09-02 16:15

Hejsa !!

Hvis jeg får at vide hvilken telefon du skal ha' unlocked ??
Så kan jeg måske hjælpe dig :))

Mvh.
Uhreskov.

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 24-09-02 16:22

Hvi du har en nokia 3310 3330 eller 3410 så kan jeg hjælpe bor i kolding

Mvh
Michael

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 24-09-02 16:26

Hovse retter lige mig selv en 3410 er jeg ikke sikker på at jeg kan, men
tror næsten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-09-02 16:49

Michael Christensen skrev:

>Hovse retter lige mig selv en 3410 er jeg ikke sikker på at jeg kan, men
>tror næsten

Udover, at handel ikke hører til i denne gruppe, så ville jeg selv
have mine anelser ved at skulle handle med en der _tror_ han kan
unlocke.

Brug venligst news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock til handler
som denne, tak.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 25-09-02 21:50

Jeg kan undersøge om det program jeg har som fungere til 3310 og 3330 om det
også virker til 3410. har unlocket ja gud ved hvor mange 3310
gad bare ikke undersøge om det var muligt hvis det ikke var relavant
er det ikke klart nok din købeenhavner

Fra : Mobilfix

Dato : 25-09-02 09:59

> [...]
en
> liste jeg mangler en i nærheden af Kolding

Det er vist meget langt fra alle unlockere der står på den liste
Jeg kan unlocke alle Nokia.
Send mig en mail,så gør jeg det gratis
mvh. stephan

Fra : Runman

Dato : 25-09-02 16:35

Mobilfix skrev :
> Det er vist meget langt fra alle unlockere der står på den liste
> Jeg kan unlocke alle Nokia.
> Send mig en mail,så gør jeg det gratis
> mvh. stephan

Det er muligt at ikke alle står på " unlockservices.dk " listen men det er
jo helt frit om man vil
tilmelde sig , det er en service til unlockere fra C@ss

***RUNMAN***
NOKIA unlock , SW opdate ,
logo & ringetoner

Fra : Mobilfix

Dato : 25-09-02 20:20

"Runman" <runman@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er muligt at ikke alle står på " unlockservices.dk " listen men det
er
> jo helt frit om man vil
> tilmelde sig , det er en service til unlockere fra C@ss

Det er nemlig rigtigt.Men jeg har da solgt over 200 datakabler til Nokia =
200 unlockere i Danmark,og så mange står der vist ikke på den side

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-09-02 09:23

nej og det er ikke alle der kan få sit link ind på siden "
unlockservices.dk
mvh Thomas
www.sitecenter.dk/simlaasen

Fra : helloo.dk

Dato : 26-09-02 17:13

"Thomas Madsen" <telefonmanden@sol.dk> skrev i en meddelelse
> nej og det er ikke alle der kan få sit link ind på siden "
> unlockservices.dk
> mvh Thomas

Har du da sagt til ham du gerne vil have et link på hans side????
Hilsen Dan

Fra : Thomas Madsen

Dato : 01-10-02 00:04

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas Madsen" <telefonmanden@sol.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har du da sagt til ham du gerne vil have et link på hans side????
jeps
mvh Thomas