css begrænsninger?
Fra : Jannie Pedersen

Dato : 23-02-01 10:10

Er der begrænsninger på hvor mange styles man kan definere (i Dreamweaver)?

Jeg har pt. 49, og har problemer med at få Dreamveawer til at acceptere dem
alle..

Har nogen erfaring med dette?

pfth
/jannie

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-02-01 11:43

Jannie Pedersen <Rudsgade@hotmail.com> skrev

> Jeg har pt. 49, og har problemer med at få
> Dreamveawer til at acceptere dem alle..

Hvordan ser det ud i browseren? Det er jo her det skal vises. På den måde
kan du hurtigt finde ud af om det er DW der har begrænsninger eller om der
er fejl i din kode.

Giv lige et link til problemet, så kan alle være med.

--
Allan

Fra : Jannie Pedersen

Dato : 23-02-01 12:55

Det viser sig at der ikke er problemer i Dreamweaver 4 og at det altså var
ver. 3 der ikke kunne acceptere antallet. De blev simpelthen ikke alle vist
i listen med styles, men det fungerede fint i browseren

Men tak alligevel

/Jannie