Virker ikke!
Fra : BOB

Dato : 23-09-02 15:29

Har et wireless WaveLAN (comp. IEEE 802.11) kort af mærket Lucent
technologies. Min Bærbar kører med win 98.
Er der nogen der ved hvor jeg får fat i en driver til dette kort? Har prøvet
på deres hjemmeside og google, men uden held.
Evt. en der gider poste den?

Vh. BOB

Fra : TheZub

Dato : 23-09-02 15:59

prøv eventuelt at kigge på selve chippen på netkortet, og søg efter dette på
google... og det hedder WirelessLAN

Mvh Jacob

Fra : BOB

Dato : 23-09-02 17:02

"TheZub" skrev i en meddelelse
> prøv eventuelt at kigge på selve chippen på netkortet, og søg efter dette

> google... og det hedder WirelessLAN

Ok, men på chippen? Det er sådan et indstikskort..PCMCIA eller hvad det nu
hedder.

BOB

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-09-02 17:34

> Ok, men på chippen? Det er sådan et indstikskort..PCMCIA eller hvad det nu
> hedder.

Der står jo somregl også noget... Altså et modelnummer eller ligende på
oversiden eller bagsiden af kortet

Fra : BOB

Dato : 23-09-02 18:11

"Bjarke Hansen" > skrev i en meddelelse
> Der står jo somregl også noget... Altså et modelnummer eller ligende på
> oversiden eller bagsiden af kortet

Der står:
Lucent Technologies PC24E-00-ET
S/N: 98UT07339950
T/N: 82703557
P/N: 010421/A
MAC address: 00601D034ECA
BootROM: NO
WEP: NO
CEPT/RLAN/DK/9804
CEPT-RLAN N
BAKOM 98.0129.L.P
Lithuania: 14E803

Og så er der sat "rettetegn" i 5V og 16

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-09-02 22:21

On Mon, 23 Sep 2002 16:59:02 +0200, "TheZub" <thezub@thezub.dk>
wrote:

> og det hedder WirelessLAN

Nej. WaveLAN var Lucents varemærker for WLAN-udstyr.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : nubi

Dato : 23-09-02 18:29

prøv at kikke her:
http://reflexpoint.org/~schen/drivers/Lucent_wavelan/Driver/

MVH jesper

Fra : BOB

Dato : 23-09-02 18:56

"nubi" <nubi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> prøv at kikke her:
> http://reflexpoint.org/~schen/drivers/Lucent_wavelan/Driver/
>
> MVH jesper
Desværre den virker kun til win 2000 ØV

BOB

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-09-02 22:35

On Mon, 23 Sep 2002 16:28:34 +0200, "BOB" <no@mail.dk> wrote:

> Har et wireless WaveLAN (comp. IEEE 802.11) kort af mærket Lucent
> technologies. Min Bærbar kører med win 98. Er der nogen der ved
> hvor jeg får fat i en driver til dette kort?

Lucent WaveLAN er i dag Agere ORiNOCO. Prøv derfor her:
http://www.agere.com/support/drivers/

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : BOB

Dato : 25-09-02 15:22

> Lucent WaveLAN er i dag Agere ORiNOCO. Prøv derfor her:
> http://www.agere.com/support/drivers/

Fedt og mange tak, nu virker det

BOB