Indsætte link i textfelt
Fra : Martin Helbo

Dato : 23-09-02 13:23

I min gæstebog vil jeg gerne have at man skal kunen indsætte et link.
Jeg har set en side hvor man trykkede på en knap og fik en dialog boks hvor
man kunne skrive linket. Hvordan gøres dette nemmest med asp?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Thygesen

Dato : 29-09-02 16:31

> [...]
hvor
> man kunne skrive linket. Hvordan gøres dette nemmest med asp?

Det kan laves med dhtml. Du kan evt. prøve at se http://cht.dk/dhtml der kan
man indsætte links ved at trykke på en knap.

Du kan evt. også komme med et link det der hvor du har set det, så kan vi se
hvad det er du har set.

Mvh. Christoffer Thygesen

e-mail: cht@cht.dk
http://CHT.dk