Godt menu applet?
Fra : RpR

Dato : 22-09-02 21:05

Jeg har tænkt mig at lave lidt om på min side, og mangler et applet der kan
funktionere som menu.
Nogle som kan komme med links til et par rigtig gode?
Havde tænkt på en menu i siden med en række punkter, og når man klikker,
åbnes en ny liste med nye punkter, og således hele vejen igennem.

Nogen der kan hjælpe?

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-09-02 22:42

Sun, 22 Sep 2002 22:05:08 +0200, skrev "RpR"
<rpr@mopedgallery.com>:

>Jeg har tænkt mig at lave lidt om på min side, og mangler et applet der kan
>funktionere som menu.

En applet er en meget dårlig ide, mange kan/vil ikke se java.

Kig på http://www.dynamicdrive.com, der er mange menuer, så du
kan sikkert finde, der passer dig.

Fra : RpR

Dato : 23-09-02 06:29

> En applet er en meget dårlig ide, mange kan/vil ikke se java.
>
> Kig på http://www.dynamicdrive.com, der er mange menuer, så du
> kan sikkert finde, der passer dig.

Tror jeg har fundet noget jeg kan bruge, tak!

Fra : Bo Nielsen

Dato : 23-09-02 11:20

Jeg fandt en topmenu på www.dynamic.com som "følger" siden, forstået på den
måde at hvis siden er lang, så vil menuen altid ligge i toppen af
skærmbilledet. Den er tillige meget let at redigere i. Du kan se min menu
her: www.bgn.dk

Bo

Fra : Jørn Andersen

Dato : 23-09-02 23:10

Virker ikke i Opera 6.0.

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : RpR

Dato : 24-09-02 06:08

Hva' med den her: http://80.196.135.234/stuff/nymg/index.html ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-09-02 06:12

Tue, 24 Sep 2002 07:08:00 +0200, skrev "RpR"
<rpr@mopedgallery.com>:

>Hva' med den her: http://80.196.135.234/stuff/nymg/index.html ?

Hvilken menu?

Der er ikke nogen at se i Opera.

Fra : RpR

Dato : 24-09-02 14:24

> Hvilken menu?
>
> Der er ikke nogen at se i Opera.

Hm, den skulle være ude til venstre og er der også i IE 6.0.
Skidt, 99,8% af mine besøgende bruger alligevel IE.

Fra : Anders Melchiorsen

Dato : 24-09-02 15:07

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote:

> Hm, den skulle være ude til venstre og er der også i IE 6.0.
> Skidt, 99,8% af mine besøgende bruger alligevel IE.

Fordelingen af browsere er jo ikke videre overraskende hvis siden kun
virker i én model.

Anders.
--
Min adresse er gyldig i en uge.
Derefter skal (kun) delen '.dJJJ-YY' fjernes.

Fra : RpR

Dato : 24-09-02 21:29

> Fordelingen af browsere er jo ikke videre overraskende hvis siden kun
> virker i én model.

Næh, men nu skal menuen bruges på www.mopedgallery.com og den har til dags
dato altid kørt med HTML 1.0 standard, og de 99,8% var før jeg skiftede
nagivationssystemet ud for 10min siden.