(måske OT) Jyske priser i IKEA ???
Fra : oollee

Dato : 22-09-02 19:48

Hej
Mit spørgsmål er måske OT - men jeg prøver alligevel: Vi står for at skulle
have nyt køkken og har besluttet os for et IKEA køkken (bedste kvalitet
osv) - vi er vant til at handle om prisen - kan man det i IKEA ????
Mvh
Oollee

Fra : Jensen

Dato : 22-09-02 20:42

"oollee" <dleo@oot.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> have nyt køkken og har besluttet os for et IKEA køkken (bedste kvalitet
> osv) - vi er vant til at handle om prisen - kan man det i IKEA ????

Prøv.....man kan højst få et nej, eller at de klasker sig på lårene af grin

Jensen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-09-02 20:48

On Sun, 22 Sep 2002 21:41:38 +0200, "Jensen" <jtn@privat.dk> wrote:

>at de klasker sig på lårene af grin

Både "IKEA og dem, der står bag ved dig
---

Mvh Mogens
GM R6 24V DOHC

Fra : Pia J

Dato : 22-09-02 20:52

Jeg tror ikke du skal skrue forventningerne for højt op...

:Pia

Fra : Inger Pedersen

Dato : 22-09-02 20:54

> Jeg tror ikke du skal skrue forventningerne for højt op...
>
> :Pia

Måske ville det hjælpe at tilbyde betaling med jyske dollars?

Hilsen Inger

Fra : Howard

Dato : 22-09-02 20:58

> [...]
> have nyt køkken og har besluttet os for et IKEA køkken (bedste kvalitet
> osv) - vi er vant til at handle om prisen - kan man det i IKEA ????

Måske du giver dem et kontant tilbud og smider et par svin og en vognladning
roer oven i!

Carsten

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 22-09-02 22:02

Jeg tror ikke du kan prutte om prisen i Ikea, men jeg har en gang læst en
undersøgelse i "Penge ogPrivatøkonomi" tror jeg det var, hvor man
konkluderede at der på forskellige varekategrier var store besparelser ved
at købe dem hos Ikea i Sverige eller Tyskland - forskellige møbelkategorier
var de to steder væsentlig billigere end DK. Det var ikke noget med at alle
varer var så og så mange procent billigere end i DK, men det var sådan at
f.eks. klædeskabe var billigere i Tyskland, køkkener billigere i Sverige
osv.... - klædeskabe og køkkener er bare fiktive eksempler.

mvh

Andreas M. Hansen