??? Gipsplade slibemaskine set i Godt Begy~
Fra : Villy Skov

Dato : 22-09-02 17:28

Jeg så en gang de brugte en EL-slibemaskine til at slibe nyopsatte
gipaplader med i Messmanns godt begyndt. De brugte den da de byggede
hus i Kerteminde.

Den var på en stang så man kunne nå loft mv. og den roterede vistnok,
og der var også støvsuger ved.

Er der nogen der kender den og evt. ved hvordan man får fat i sådan
en?

/villy

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 22-09-02 19:31

On 22 Sep 2002 09:28:19 -0700, villyskov@my-deja.com (Villy Skov)
wrote:

>Er der nogen der kender den og evt. ved hvordan man får fat i sådan
>en?

Hvis du går ind på TV2s hjemmeside og finder Godt Begyndt kan du også
finder leverandører og håndværkere, som deltog i renoveringen af huset
- og ad den vej bør du kunne finde ud af det

Fra : Bachelor

Dato : 25-09-02 01:15

lcj@wanadoo.dk wrote in news:s03sou0iendrgpj053qu8u8q83kmqrjvi2@4ax.com:noget
der ligner dette

Jeg tror den hedder noget i retning af en girafsliber,
kan fås hos en professionel farvehandler.

Fra : Martin Christiansen

Dato : 25-09-02 08:08

"Bachelor" <not.puplic@no.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror den hedder noget i retning af en girafsliber,
> kan fås hos en professionel farvehandler.

Jeps... Det hedder en giraf.

Mvh - Martin

Fra : John Vedsegaard

Dato : 25-09-02 18:12

Den koster bare en hel del penge (7-8000 incl støvsuger) men er temmelig
effektiv, samtidig støver den næsten ikke.

John Vedsegaard

Fra : Villy Skov

Dato : 05-10-02 06:32

Er der en der kender producentens navn på denne girafsliber? Evt en hjemmeside?

Fra : danspraying

Dato : 09-11-02 10:26

"Villy Skov" skrev d. 05-10-02 06:32 dette indlæg :
> Er der en der kender producentens navn på denne girafsliber? Evt en
hjemmeside?

> Jeg tror den hedder noget i retning af en girafsliber,
> kan fås hos en professionel farvehandler.
Jeg sælger alt til girafsliberen om kort tid åbner min hjemmeside
www.girafsliber.dk ellers ring 40448418

http://www.kandu.dk/

Fra : John Vedsegaard

Dato : 10-11-02 19:22

Ellers kan den købes hos Hans Jørgensen i Bagsværd.

John Vedsegaard