Åbning af port?
Fra : Krumme

Dato : 22-09-02 11:01

Hej gruppe.

Hvordan åbner jeg for port 4662, gerne skåret ud i pap.

På forhånd tak.

Krumme

--
Hellere for sent i dette liv, end for tidligt til det næste!

Fra : Johnni Rindom

Dato : 22-09-02 12:07

måske du kunne være lidt mere specifik - er det en port i din router og i så
fald hvad er det for en router.
lidt mere info ville altså ikke være af vejen

Fra : Krumme

Dato : 22-09-02 12:16

Ja selvfølgelig, det er mig der ikke var specifik nok.
Her kommer lidt oplysninger: router er en cisco 677 og jeg benytter Win XP
dk. samt Zonealarm pro.

Hilsen

Krumme

Fra : Cubus

Dato : 22-09-02 12:29

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/port_forwarding/

--
Cubus
http://cubus.adsl.dk

Fra : Krumme

Dato : 22-09-02 12:37

/

> --
> Cubus
> http://cubus.adsl.dk

Det siger mig intet,jeg er helt på bar bund. Hvad gør jeg, åber telnet eller
hvad. Jeg skal jo bare have åbnet port4662

Hygge

Krumme

Fra : Cubus

Dato : 22-09-02 13:21

> http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/port_forwarding/
>
> Det siger mig intet,jeg er helt på bar bund. Hvad gør jeg, åber telnet eller
> hvad. Jeg skal jo bare have åbnet port4662

Det var en mulighed, du må hellere kigge på denne side også:

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/login/

--
Cubus
http://cubus.adsl.dk

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 23-09-02 02:50

> Ja selvfølgelig, det er mig der ikke var specifik nok.
> Her kommer lidt oplysninger: router er en cisco 677 og jeg benytter Win XP
> dk. samt Zonealarm pro.

<snip>
4662, er det ikke til E-donkey?
Du skal gøre flere ting for at opnå et godt resultat.
Din router skal sandsynligvis sættes op så den forwarder den port til en
bestemt IP adresse på dit netværk.(se de andre svar)
Derefter kan det være du skal åbne porten i din firewall.
Hvis du ikke har en manual til ZoneAlarm kan du hente den her:
http://www.zonelabs.com/store/content/support/3zapHelpDocs.jsp

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002