Skærme
Fijala 3554
DVD afspilning i soveværelset
Fra : bruchle

Dato : 22-09-02 00:09

Jeg har 3 antenner på taget (2xUHF OG 1 VHF) OG parabol.
Disse ting kører via et antennekabel ind i videoen som står i stuen, og
jeg har derfra lavet en
2-fordeler som kører alt op i soveværelset gennem det normale
antennekabel.

Problemet: Jeg har nu også dvd, men den har jo kun scart udgang bagpå,
og 20 meter scart kabel vil
jeg dog ikke trække.
Jeg har prøvet at køre den ind igennem videoen, men så aktiveres
macrovision i videoen og derfor
kommer dvd filmen kun ud i sort/hvid og skiftende mørkt/lyst billede.
Hvordan får jeg dvd filmen op i soveværelset gennem antennekablet?

http://www.kandu.dk/

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 22-09-02 07:49

Hej

bruchle wrote:
> Hvordan får jeg dvd filmen op i soveværelset gennem antennekablet?

Du bruger fx denne her:

http://www.edbpriser.dk/default.asp?Sted=Hardware&ID=1554737894

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 22-09-02 08:49

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message

> Du bruger fx denne her:
>
> http://www.edbpriser.dk/default.asp?Sted=Hardware&ID=1554737894

Det tror jeg sgu ikke han får bedre billede af!

Købte modellen fra Thomson for et års tid siden.

Meningen var at jeg ville køre fra et DVD-drev i mon computer til mit
fjernsyn der stod ca 7 mtr. fra hinanden i luftlinje, og ca 15-2+ mtr. i
kabellinje.

Selvom de 2 paraboler stod overfor hinanden med ca 6-7 mtr. imellem, var
billedet sløret, hvis man gik forbi blev det værre, og lyden hakkede som
pokker.

Så mine erfaringer er dårlige, og jeg syntes trods alt mit setup var bedre,
en gennem vægge og etager som de reklamerer med de kan.

Mvh.

Kim