T65 fra wannasave - ingen visnummer.
Fra : Brian Christensen

Dato : 21-09-02 18:13

Hej med jer!

Jeg har også fået en t65 fra wannasave, og den virker umiddelbart fint med
mit telmore kort.

Men når jeg ringer op, kan modtageren ikke se mit nummer???

men hvis jeg sender en SMS kan modtageren godt se mit nummer?

Nogle ideer ??

Brian

Fra : Jean

Dato : 21-09-02 18:20

Brian Christensen skrev:
> [...]
>
> Men når jeg ringer op, kan modtageren ikke se mit nummer???
>
> men hvis jeg sender en SMS kan modtageren godt se mit nummer?

Hej Brian!

Du skal gå ind på telmore.dk, log ind... og under indstillinger finder du
'udeladt nummer'... her fjerner du krydset ved det mobilnr. som skal kunne
ses af modtageren og klikker ok.

(Modtageren kan altid se afsenderen af en SMS)

Mvh Jean

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-09-02 18:29

Jean skrev:

>Du skal gå ind på telmore.dk, log ind... og under indstillinger finder du
>'udeladt nummer'... her fjerner du krydset ved det mobilnr. som skal kunne
>ses af modtageren og klikker ok.

Man kan også direkte i telefonen vælge at nummeret skal vises.

Der er som regel 3 muligheder i telefonen:

1. Vis altid nummer
2. Vis aldrig nummer
3. Operatørafhængig

3eren betyder i dette tilfælde, at den indstilling man har valgt på
Telmores hjemmeside benyttes. Det kan jo godt være, at man ikke ønsker
at stå i telefonbogen (dvs. man har udeladt nummer), men godt vil vise
sit nummer når man ringer fra sin telefon. Det kan også være, at man
ønsker at være optaget i telefonbogen, men ikke ønsker at vise sit
nummer når man ringer.

Jeg har dog aldrig kunnet forstå, hvorfor man skulle skjule sit nummer
når man ringer op. Jeg kan sagtens forstå nogen har udeladt nummer fra
telefonbogen - men hvorfor man ikke vil vise sit nummer når man
ringer, er mig en gåde.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Brian Christensen

Dato : 21-09-02 18:20

Nåe - jeg så netop at Jógvan Lindenskov har svaret i går.

Jeg troede ellers at der var noget galt med TDC's newsserver, idet jeg ikke
kunne se mine egne indlæg.

Men tak for svaret - det virker fint, Telmore må have ændret denne
indstilling i den periode hvor jeg skiftede tlf.

Brian