Problem med script ved frames og upload
Fra : Holger Wahlström

Dato : 21-09-02 16:17

Hvis man læser nedenstående korrespondance, kan man se, at jeg har
et problem med et script på min side. Spørgsmålet nu er: hvad kan jeg
gøre for at rette fejlen - altså sådan helt fra bunden, da jeg ikke er ret
velbevandret i det tekniske?

Så spørger Jonathan, hvorfor jeg gik fra Tiscalis ISDN til TeleDanmarks
ADSL og måtte skifte webhotel. Svaret er
1) at TeleDanmark har eneret på det, de kalder "delt
kobber" og jeg bor på 3. sal i en ejendom, hvor det ville koste >10.000
kr. at få trukket ledning fra fordelingsboksen til min lejlighed. 10.000 kr.
er den grænse, indenfor hvilken TDC er forpligtet til at give andre udbydere
mulighed for at tilbyde kunderne ADSL/bredbånd. ("Delt kobber" gør
det muligt for TDC at benytte det eksisterende tlf-net.)
2) at jeg havde købt mit domæne af en udbyder, der efter TeleDanmarks
indtræden i min business ikke ville hoste mig længere. Årsagen kender jeg
ikke - kun virkningen!
Holger

PS! Spm. var altså: Hvad gør jeg med script-problemet?

"Holger Wahlström" wrote:

> Jeg er for nylig gået fra ISDN (Tiscali) til ADSL (TeleDanmark).
> I den forbindelse har jeg måttet skifte webhotel.

Hvorfor det?

> Når jeg så har uploaded mine html-dokumenter tol den ny server, kan jeg
> intet
> se, bortset fra en fortvivlet udseende blinken fra proceslinien, hvor
> det meddeles, at browseren "Åbner siden www.wahlstroem.dk/index.html".

Ja, for hver gang den når til scriptet:
<script>
if (top.location == self.location)
{
top.location.href = "index.html"
}
</script>

- skal den loade siden igen. Du vil formentlig kun have dette script på
undersiderne.

M.v.h.

Jonathan

p.s. Brug .clientside for yderligere snak om scriptet.

Fra : Holger Wahlström

Dato : 22-09-02 09:25

Problem solved! Dejligt! Tak til Jonathan.
Holger