OptionButton
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 21-09-02 15:56

Hej NG

Jeg har et program med flere forme, dertil knyttet en database med flere
tabeller.

På den ene form benytter jeg OptionButton, jeg har felterne i tabellen, men
jeg kan ikke få værdien
True eller False over i databasen, hvorledes gør jeg det.
Evt. med en kodestump.

På samme form har jeg Comboboxe, og de værdier kan jeg nemt få over i
tabellen, hvad og hvor
gør jeg noget forkert.
m.v.h.
ole

Fra : Steen Gellett

Dato : 22-09-02 12:10

"Ole J. Hansen" skriver:

> [...]
> jeg kan ikke få værdien
> True eller False over i databasen, hvorledes gør jeg det.

Sæt dit felt til BOOLEAN type, så skal den nok gemme TRUE eller FALSE....

Håber jeg forstod dit spørgsmål rigtigt ??

> På samme form har jeg Comboboxe, og de værdier kan jeg nemt få over i
> tabellen, hvad og hvor
> gør jeg noget forkert.
> m.v.h.
> ole

Steen Gellett
Member of: DanishTeamRC5-64 Calculation - Team ID#:6635
Mailto:steen@gellett.net

Fra : Verner Neumann

Dato : 12-10-02 13:54

Hej Ole
Problemet er at de normale OptionButton ikke er data bærende. Brug istedet
en OptionButton fra "Microsoft Forms 2.0 Object Library " du finder den ved
at højreklikke i din Toolbox.