Problemer i Horsens
Fra : Kingo

Dato : 20-09-02 20:06

Hej allesammen

Vi har et problem her i Horsens, vores byråd er igang med at ville lægge en
masse besparelser på børne og unge området og det er dybt frustrerende for
os forældre!

I min frustration sender jeg hermed et brev som jeg har fået fra en anden
forælder i kommunen og jeg tænkte at der her på listen måske var andre
Horsens borgere der også mener at noget burde gøres.

Jeg ved godt at det måske ikke lige er det listen her er til men det er
trods alt noget der går ud over vores børn og jeg ved også at det er galt
andre steder i landet.

I tilfælde af at nogen af jer skulle få lyst til at sende en mail til Hr
Vagn Ry Nielsen er hans mailadresse her: vagn.ry@horsens.dk

med venlig hilsen Karina

"Til forældre med børn i daginstitutione/ SFO og klubber

Jeg vil hermed opfordre jer forældre til at sende nedenstående blanket til
Vagn Ry Nielsen, som et yderligere bevis, på vores utilfredshed med de
kommende besparelser inden for børne og unge området.
Jeg mener at vi skal blive ved med at fortælle mommunen hvor frustrerende
det er at tænke på, hvilke vilkår vores børn får i fremtiden, hvis
besparelserne bliver gennemført.

Jeg mener ikke, at vi som forældre skal acceptere de besparelser der er
varslet. Vi er nødt til at vise vores sympati med personalet i
daginstitutionerne, både for børnenes skyld, men også for at vi med god
samvittighed kan aflevere vores børn i nogle institutioner, hvor personalet
har tid og overskud til at give dem en tryg og indholdsrig dag.

Jeg håber at i som forældre vil støtte op omkring denne tilkendegivelse af
utilfredshed, og sende blanketten til:
Vagn Ry Nielsen, Rådhustorvet 1, 8700 Horsens.
Inden tirsdag d. 24/9.02 da det er dagen for 2. behandling af budgettet på
byrådsmødet.

På forhånd tak
Jesper Nielsen
Bestyrelsesformand Æblehaven"