Farvede scrollbars i HTML
Fra : Henrik L.

Dato : 20-09-02 17:01

Jeg har en hjemmeside skrevet i HTML.
Er det ikke muligt at lave farvede scrollbars på sådan en side ?

/Henrik

PS: Tilgiv, jeg er ny på dette område.

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-09-02 17:21

Jo da: http://l.improve.dk/?66

> PS: Tilgiv, jeg er ny på dette område.

Helt i orden :)

Mvh Mark

---
Postet via www.improve.dk

Fra : Stig Nygaard

Dato : 20-09-02 17:29

Hej!

Mark S. Rasmussen wrote:

> Jo da: http://l.improve.dk/?66

For en god ordens skyld, så er det non-standard og virker ikke i f.eks.
Netscape, Mozilla og Opera.

improve.dk virker i øvrigt overhovedet ikke i min Mozilla 1.0.1 (svarer
til Netscape 7). Kan ikke se sidernes indhold. Det er jo ikke
overbevisende hvis det er et sted hvor man skal hente råd til
webudvikling

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-09-02 18:11

> For en god ordens skyld, så er det non-standard og virker ikke i f.eks.
> Netscape, Mozilla og Opera.

Det nævner jeg også i artiklen :)

> [...]
> til Netscape 7). Kan ikke se sidernes indhold. Det er jo ikke
> overbevisende hvis det er et sted hvor man skal hente råd til

Jeg ved jeg har nogle problermer med Mozilla/NS 7. I den browser jeg
har tjekket med, vises afstemningen (dog ikke resultatet) ordentligt,
resten vises overhovedet ikke. Jeg er i gang med en ordentlig
gennemgang af sitet for tiden, som gerne skulle resultere i at sitet
virker i NS 7 :)

Mvh Mark

---
Postet via www.improve.dk