Wedellsborg på Vestfyn
Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 20-09-02 12:16

Har I nogle forslag til, hvordan et par fiskekammerater og jeg skal gribe
(kystflue-)fiskeriet an ved Wedellsborg? Jeg har aldrig været der - så er
der plads til et langt bagkast?

Mvh.

--
Martin

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 23-09-02 12:12

Ja det er der. Der er en bred strandeng langs det meste af kysten rund om
hovedet. Kun ganske få steder er der en ganske lav klint.
Hvornår er/var det I skulle afsted? Er jeg for sent ude med svaret og har I
været der nu?

Erik Breum Petersen

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 23-09-02 14:51

"Erik Breum Petersen" <erikbreum@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hovedet. Kun ganske få steder er der en ganske lav klint.
> Hvornår er/var det I skulle afsted? Er jeg for sent ude med svaret og har

Erik, vi var på fisketur tidlig lørdag morgen - men vi havnede på Torø, da
vinden var lidt svær at blive klog på. Men vi kommer nok til Wedellsborg på
et andet tidspunkt. ;D Har du fisket der meget?

Mvh.

Martin

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 27-09-02 12:28

Vel tre-fire gange, uden at fange noget. Men kun om dagen, aldrig i de mørke
tider af døgnet. Men ikke bare er det et dejligt sted, der må være fisk der.
Og så har jeg sejlet der et par gange. Ofte ret tæt på land