Reset nokia 3210
Fra : Allan Andreasen

Dato : 20-09-02 10:55

Hejsa

Jeg har en gammel nokia 3210 som min mor gerne vil bruge med et taletids
kort i, men når jeg sætter kortet i spørger den efter en sikkerheds kode som
jeg ikke kan huske.Jeg har både prøvet 12345 og 00000 men intet held. Jeg
har så hørt at man kan resette den så sikkerhedskoden igen bliver 12345 men
hvem kan gøre det og måske også opdatere softwaren i den??

Hilsen Allan Andreasen

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 20-09-02 11:09

Hejsa Allan

Kig på www.unlockservices.dk
under links
der kan du sikkert finde en unlocker der bor tæt på dig

Mvh
"C@ss"

Allan Andreasen <allan_andreasen@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d8af064$0$49639$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...