hvad skal jeg bruge til unlocking ?
Fra : Thor

Dato : 20-09-02 10:09

Jeg er amatør på dette område og ønsker at vide hvad jeg skal bruge til at
unlocke en mobiltelefon med og hvor jeg kan anskaffe mig det nødvendige
udstyr og software?

Thor

Fra : Per Sørensen

Dato : 20-09-02 10:24

En del kabler og meget software, se evt. mere på min side:)

www.djubi.dk
Unlock og rep. af de fleste mærker.

Fra : Thor

Dato : 20-09-02 11:53

Jeg ønsker en mere konkret beskrivelse af hvad jeg skal bruge, og hvor jeg
anskaffer mig det.

Thor

Fra : Per Sørensen

Dato : 20-09-02 12:03

Det kommer an på hvad for telefoner du vil unlocke og vil du opdatere
telefoner også?

Der er mange forskellige slags kabler, så lidt mere information om hvad du
vil ville hjælpe:)

Fra : Thor

Dato : 21-09-02 10:19

Det drejer sig om en Nokia 3310

Fra : Per Sørensen

Dato : 21-09-02 16:32

Så skal du bare bruge et datakabel samt et program jeg kan sende til dig,
jeg har også et datakabel til salg, kun brugt 1 gang, til 125,- + porto?