Er en Benelli et godt køb?
Fra : Kent Christensen

Dato : 19-09-02 21:37

Hej

Hvordan ligger det med kvaliteten hvad angår Benilli 491
knallert 45 sammenlignet med fx Peugeot, PGO og Yamaha?
Hvad med reservedelspriserne?

Knallerten er på tilbud lige nu.

Jeg håber, du kan hjælpe mig

Vh
Kent

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-09-02 22:17

"Kent Christensen" <Jacko@pc.dk> skrev i en meddelelse news:3d8a33d1$0$75606

> Hvordan ligger det med kvaliteten hvad angår Benilli 491
> knallert 45 sammenlignet med fx Peugeot, PGO og Yamaha?

Hvis du spørger Oliver, så er det Benelli, hvis du spørger mig, så er det
Peugeot.

> Hvad med reservedelspriserne?

Den er helt rimelig på PUG'en.

Benellien er vist ret hidsig med orig. dele, men det ved Oliver helt
præcist. Han har snart skiftet alt hvad der kan skiftes på den fætter

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen a.k.a. Ares
Kolding - DK

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-09-02 22:31

> [...]
>
> Hvordan ligger det med kvaliteten hvad angår Benilli 491
> knallert 45 sammenlignet med fx Peugeot, PGO og Yamaha?

-Jeg kan kun sige at benelli ruller for fedt! Den er kanon sjov. Specielt
når der bliver skiftet div. dele! -Bare lad være med at købe en
vandkølet model. ("racing")

den vandkølede er alt for dyr i dele, og den luftkølede har 100% samme motor
som fek.s. joggen. Hvilket gør at det er meget nemmere at få dele hvis der
er noget der går i stykker!

Hvis du har spørgsmål så bare skriv. jeg ved -næsten- alt om benellien!

med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Kent Christensen

Dato : 22-09-02 23:34

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse news:ulri9.7608$Qk5.401806@news010.worldonline.dk...

> [...]
> er noget der går i stykker!
>
> Hvis du har spørgsmål så bare skriv. jeg ved -næsten- alt om benellien!

Tak for dit svar .

Hvis jeg finder på at købe sådan en fætter, tager jeg dig måske på ordet
og skriver til dig.

Vh
Kent

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 23-09-02 10:15

> [...]
Specielt

> Tak for dit svar .
>
> Hvis jeg finder på at købe sådan en fætter, tager jeg dig måske på ordet

-Det gør du bare! Jeg kan ihvertfald stå inde for min..
Men lov mig at hvis du har i sinde at købe en for senere at tune den, så køb
ikke en vandkølet maskine!

Oliver Bruchhaus.