Bordplade til køkken - HJÆLP
Fra : oollee

Dato : 19-09-02 20:52

Hjælp - vi har forelsket os i en teaktræsbordplade, men hvor opdriver man en
sådan ? Selvfølgelig gerne til billige penge

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 19-09-02 21:30

On Thu, 19 Sep 2002 21:52:16 +0200, "oollee" <dleo@oot.dk> wrote:

>Hjælp - vi har forelsket os i en teaktræsbordplade, men hvor opdriver man en
>sådan ? Selvfølgelig gerne til billige penge

byggemarkeder, køkkenforretninger o.lign. Eller køber et gammelt
teaktræsmøbel og laver det selv (hvis det skal være rigtig billigt)

Lars

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 19-09-02 23:04

"oollee" <dleo@oot.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp - vi har forelsket os i en teaktræsbordplade, men hvor opdriver man
en
> sådan ? Selvfølgelig gerne til billige penge

Har set i den seneste bauhaus reklame at de har tilbud på bordplader og
hylder. Desværre er den smidt ud så jeg kan ikke hjælpe dig med priser og
mål...
Men jeg kan oplyse at vi har købt en Nyatoh plade i silvan på 3m til 579,-
på tilbud. Den har pt. fået 3 gang linolie og det bliver nok til et par mere
inden den monteres.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 19-09-02 23:51

On Fri, 20 Sep 2002 00:03:36 +0200, "Thomas Nørgaard"
<nimbus39@hotmail.com> wrote:

>Har set i den seneste bauhaus reklame at de har tilbud på bordplader og
>hylder. Desværre er den smidt ud så jeg kan ikke hjælpe dig med priser og
>mål...

Det var en bordplade/hylder af acajou, som er en slags mahogni. Prisen
var 999 kr. for 302x 60cm (29 mm).

Lars

Fra : Jensen

Dato : 20-09-02 16:39

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på tilbud. Den har pt. fået 3 gang linolie og det bliver nok til et par

Bauhaus har langt om længe fået noget der ligner en hjemmeside op

http://www.bauhaus.dk/?cat=323

Jensen