DM PUT AND TAKE
Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 19-09-02 15:39

Er der nogen der ved hvor man kan se billeder resultater fra dm i put and
take?

Fra : Alex Linaa

Dato : 19-09-02 17:41

"Jacob Nordestgaard" <jnordestgaard@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan se billeder resultater fra dm i put and
> take?

Ja, her: http://www.udviklingstal.dk/fotos/bangladesh210.jpg

/Alex

Fra : Lauridsen

Dato : 19-09-02 18:24

> Ja, her: http://www.udviklingstal.dk/fotos/bangladesh210.jpg
>

> /Alex

LOOOL

/Lars

Fra : Lure .

Dato : 19-09-02 19:55

> "Jacob Nordestgaard" <jnordestgaard@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, her: http://www.udviklingstal.dk/fotos/bangladesh210.jpg
>

> /Alex

Alex, luk lige døren efter dig, udefra tak! Dette er simpelthen uanstændigt.

Hilsen Lure

Fra : Alex Linaa

Dato : 19-09-02 22:23

"Lure ." <lure@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Alex, luk lige døren efter dig, udefra tak! Dette er simpelthen
uanstændigt.

Hvorfor er dambrugsfisk i Bangladesh mere uanstændigt end i Danmark?

Ja hvor ellers.

/Alex

Fra : Lure .

Dato : 19-09-02 22:22

> "Lure ." <lure@pc.dk> skrev i en meddelelse

> uanstændigt.
>
> Hvorfor er dambrugsfisk i Bangladesh mere uanstændigt end i Danmark?

Det er de vel heller ikke, fiskene kan jo ikke gøre for det, det er da din opførsel jeg hentyder til .

> Ja hvor ellers.

Her kan man da komme igennem fra, som du selv fortæller indimellem fordelen ved
dette sted er at der er mange adgangsveje.

Hilsen Lure

Fra : Alex Linaa

Dato : 20-09-02 07:42

> Det er de vel heller ikke, fiskene kan jo ikke gøre for det, det er da din
opførsel jeg hentyder til .

Ja du må undskylde, men jeg fatter ikke du kan følge dig så stødt over et
humoristisk indlæg.

Udgangspunkt: P&T = Hive dambrugsfisk op af noget vand.
Metode: Søge på Google med ordene: "Dambrug fisk"
Intention: Finde et billede med dambrugsfisk, og mennesker der hiver dem op
af vandet.
Resultat: Det pågældende billede var det første der poppede op.

At det så tilfældigvis var fra Bangladesh, ændrer vel ikke ved at det
illustrerer det ovenstående ganske fint.

Det er s'gu lige før man skulle følge din opfordring, og lukke døren fra
ydersiden. For hvis fremtiden i DFL er så humorforladt som du er eksponent
for, er det vist på tide at bruge den del af sin energi i det rigtige liv.

/Alex

Fra : Anders & Berit

Dato : 20-09-02 07:45

Alex dog. Du burde belært af tidligere indlæg være for klog til at poste i
en tråd der ikke interesserer dig.

Den bliver bare meget længere.

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 20-09-02 08:44

Det kan godt være at put and take er kedeligt for en person der sidder og
skriver indlæg på dk.fritid.lystfiskeri, hele dagen´, men sådan en person
kræver jo også meget for at blive underholdt, men du skulle prøve en put and
take sø , husk dog: pas på DER ER RIGTIGE MENNESKER
DERUDE........................

Desuden må dm i put and take, lige være noget for en "rigtigt" fisker, det
må du jo kunne vinde hvergang.

Fra : Alex Linaa

Dato : 20-09-02 17:22

> Det kan godt være at put and take er kedeligt

Nej da, det er langt fra kedeligt.
Det er faktisk ganske underholdende at betragte:
Hr. og Fru Jensen i deres klapstole, tronende midt i et bjerg af
pickncikkurve og dåseøller.
Ham der har hele svineriet af udstyr, som er fordelt på en 3-4 kvm. omkring
ham, og som gladeligt giver "staldtips" til alle interesserede. Han kommer
også rendende hver gang et kræ bliver hevet op og siger: "Fin fisk den der".
Benny og Brian der synes at vide hvor fiskene står, hvorfor de går over på
den anden side af søen for at kaste deres propper hele vejen tilbage, og
forhindrer andre i at kaste hvor de har deres "grej"
Familiefaren med de to børn, der febrilsk forsøger at finde et sted hvor
børnene har bare en lille smule vand at kaste i.
De 12 "fiskere" der løber i et hæsblæsende tempo ned i den ende af søen,
hvor tankvognen lige har læsset 200 kg. ørreder af.
+ alle de andre der står og kaster isenkram i alle retninger, og til tider
får området til at ligne Roskilde festival.
Og helt grotesk underholdende bliver det når et af børnene fanger Bennys
line, som er drevet et par hundrede meter uden han har opdaget det. Nøj hvor
er man tolerant ved sådan en sø.

Nej kedeligt er det ikke, men lystfiskeri har det sgutte ret meget at gøre
med.

> men du skulle prøve en put and
> take sø ,

Har prøvet - Fandt det mere inspirerende at gå hjem og rydde op i
sokkeskuffen.

> husk dog: pas på DER ER RIGTIGE MENNESKER
> DERUDE........................

Jeps, alt for mange af dem.

> Desuden må dm i put and take, lige være noget for en "rigtigt" fisker, det
> må du jo kunne vinde hvergang.

Jeg vinder hver gang det lykkes at overliste en fisk i naturen. Så skidt med
de slatne dambrugsørreder i et forvokset badekar.

Fra : Lars

Dato : 21-09-02 14:44

Ja, P&T er tydeligvis ikke noget du gider beskæftige dig med.

Men er det virkelig nødvendigt at tale ned til dem der synes det er
udmærket?

Ja, det er det åbenbart, men det siger sgu da mere om dig end om de andre.

/Lars

Fra : Alex Linaa

Dato : 21-09-02 23:10

"Lars" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men er det virkelig nødvendigt at tale ned til dem der synes det er
> udmærket?

Næ.
Hele listen er som sådan et referat af hvad jeg oplevede i løbet af to timer
ved en P&T-sø. Ingen karikeret nedladenhed, blot den skinbarlige sandhed om
hvad jeg oplevede første (og sidste) gang jeg satte mine ben der.

Sikke dog en storm i et glas vand over et humoristisk indslag med tre
mennesker og nogle dambrugsfisk.
Men jeg skal nok for fremtiden huske at gruppens navn er ændret til

EOD
/Alex

Fra : Henric

Dato : 22-09-02 01:57

Till saken hör att det ju finns p&t vatten av varierande kvalitet. I Sverige
har vi en del riktigt bra vatten där det enda som ger resultat är
imitationsflugor fiskade på rätt sätt. Men visst fanken är det bättre med
vilda bestånd.
/H

Fra : Lure

Dato : 19-09-02 18:51

Jacob Nordestgaard <jnordestgaard@tdcadsl.dk> skrev:
>Er der nogen der ved hvor man kan se
>billeder resultater fra dm i put and
>take?

Du kan læse lidt om det her, du skal spørge på et web forum for at
undgå et flabet svar.

http://www.lystfiskeri.dk/

Hilsen Lure

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 19-09-02 20:52

"Lure" <lure@pc.dk> wrote in message

> Du kan læse lidt om det her, du skal spørge på et web forum for at
> undgå et flabet svar.

Man kan også undgå en del humor samtidigt :)

Forresten: kan man ikke vinde en P&T mesterskab ved at købe en 20 kilos
ørred hos en fiskehandler?

Fra : Lure .

Dato : 19-09-02 20:22

> Man kan også undgå en del humor samtidigt :)

Du undgår den del af humoren, som går ud på at gøre andre personer til grin.

> Forresten: kan man ikke vinde en P&T mesterskab ved at købe en 20 kilos
> ørred hos en fiskehandler?

Jeg tror det er de færreste akvarieforretninger der har en 20 kgs fisk til salg .

Men jeg har hørt at man kan vinde en fiskekonkurrence , ved at snyde så mon ikke også det kan lade sig gøre i en P&T

Lad dog endelig være med det for du kan ikke fortælle om det her, uden at blive moppet .

Hilsen Lure

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 19-09-02 21:43

Troll.

*plonk*

Fra : 7C

Dato : 20-09-02 13:20

Undskyld på forhånd....

Når man siger, at man har fanget en fanget fisk i Put & Take. Svarre det så
ikke til at man har "scoret" på et bordel??

Usernet...bla bla. uanstændigt...bla bla...ingen humor...bla bla....

Rolig nu. Jeg har selv flere gange dybbet min line i Put & Take. Hvorfor har
denne gruppe ingen humor??

Vh.
Søren
Silkeborg

Fra : Leif

Dato : 20-09-02 16:52

Når man hører at 36 P&T fiskere hev 4-6-8 fisk på land må det vel
svært nok?

Samtidig er der så en Koldingenser der fanger 20 stk. P&T fisk,
så hvordan f..... sammenligner man det her?

Mvh. Leif

Ps. Lad bare Alex's indlæg være ubesvarede - så bliver tråden ej så lang.