No cache?
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 22-02-01 19:19

Er der en meta tag der forhindrer at siderne gemmes i brugerens cache?
Erik

Fra : Rasmus Olsen

Dato : 22-02-01 20:14

Øhh, du kan da overhovedet ikke surfe på nettet uden cache da data fra
nettet til visualisering i den pågældende browser opbevares her; ingen cache
intet net (min overbevisning hvertfald)

Med venlig hilsen

Rasmus Olsen
Seraf@Heaven.dk

Fra : Jesper Frank Nemholt

Dato : 22-02-01 20:56

"Rasmus Olsen" <Seraf@Heaven.dk> wrote in message
> Øhh, du kan da overhovedet ikke surfe på nettet uden cache da data fra
> nettet til visualisering i den pågældende browser opbevares her; ingen
cache
> intet net (min overbevisning hvertfald)

Tjo, men jeg tror han tænker på at sætte et tag der fortæller browseren at
den *skal* hente en given side påny selvom den allerede har den i sin cache.

Cache-Control: no-cache
Pragma: no-cache
Expires: dato

....er nogle af de tags der kan bruges. Bemærk at visse browsere er mere
eller mindre ligeglade med nogle af disse tags, specielt når det gælder
billeder.

l8r/Jspr

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 22-02-01 21:24

> Tjo, men jeg tror han tænker på at sætte et tag der fortæller browseren at
> den *skal* hente en given side påny selvom den allerede har den i sin
> [...]
Netop! Hvordan er syntaxen?
Erik