Ruller og rem
Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 19-09-02 07:15

Hej!

Jeg er kommet i besiddelse af en 2 år gammel T-rex, og har ingen
instruktionsbog.
vil derfor gerne vide, hvor lang levetid har ruller og kileremmen, inden de
skal skiftes.

Hilsen
Kurt

Fra : scoopboy

Dato : 19-09-02 12:25

Rullerne skal udskiftes efter max. 6000 km kørsel, og kileremmen bør
udskiftes for hver 12.000 km der er kørt eller min. hvert 2. år.

Mvh Mads

http://www.kandu.dk/

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 19-09-02 14:16

> Rullerne skal udskiftes efter max. 6000 km kørsel, og kileremmen bør
> udskiftes for hver 12.000 km der er kørt eller min. hvert 2. år.

Takker for det hurtige svar.

Kurt