Skærme
Fijala 3554
Hvilken skærm????
Fra : Rene Sørensen

Dato : 18-09-02 21:41

Det er blevet spurt om 1000 gange før, det ved jeg godt, men jeg er stadig i
tvivl, der er nok ingen tvivl om at Sony laver nogen af de bedste skærme
idag, men jeg har et lille problem med plads, da jeg godt kunne tænke mig en
19" den flyder en hel del bagud, så var det jeg fandt en hyundai F910 eller
Q910, de flyder ikke så meget som Sony. Er der nogen der har en sådan
skærm???? hvis, hvordan er billede kvaliteten i forhold til Sony????.

Hvis Sony har et bedre billede hvilken model skal man så vælge, er der nogen
billede forskel på E og G modellerne?????.

På forhånd mange Tak.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 19-09-02 03:02

"Rene Sørensen" wrote:

> [...]
> Q910, de flyder ikke så meget som Sony. Er der nogen der har en sådan
> skærm???? hvis, hvordan er billede kvaliteten i forhold til Sony????.

En skærm som ikke fylder bagud bare dårlig, den er mørk og uskap i hjørnerne.

Fra : Rene Sørensen

Dato : 19-09-02 14:46

> En skærm som ikke fylder bagud bare dårlig, den er mørk og uskap i
hjørnerne.

Er det generelt for hyundai skærme, eller er det bare billedrøret på den
specielle model der er dårlig???

Er Sony langt bedre end hyundai?????

Fra : Blaster

Dato : 19-09-02 17:39