fremskaffelse af redhat ?
Fra : Peter

Dato : 18-09-02 13:52

hej
jeg vil gerne prøve redhat, så jeg vil gerne have den fremtryllet, men
hvordan gør jeg nu det da jeg desværre ikke er indehaver af en CDbrænder ?
er der nogle af disse PCblade der har den som forside CD ?
jeg er dog også klar over at jeg kan få den hos Linuxpusher, men hvis der er
andre muligheder der er hurtigere ville det være rigtigt fedt

mvh
Peter M
__________________________________________________________________ Peter
ICQ#: 72003509 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 18-09-02 14:19

https://www.liga.dk/ sælger den.

Fra : Peter Lønberg

Dato : 19-09-02 06:36

www.linuxpusher.dk

Der.. de sælger mange distroer..

Mvh Peter L.

Fra : Carsten Keller

Dato : 19-09-02 13:31

> [...]
> jeg vil gerne prøve redhat, så jeg vil gerne have den fremtryllet, men
> hvordan gør jeg nu det da jeg desværre ikke er indehaver af en CDbrænder ?

Du kan også bare installere den fra web. Der findes vist en vejledning på RH
hjemmeside, ellers spørg igen.
Keller