"Wrong Software" i Siemens C45
Fra : theking20000

Dato : 18-09-02 10:44

Efter at have prøvet at unlocke en C45, skriver tlf. "wrong software".
Hvad gør jeg nu???
Jeg prøvede at unlocke med "Zeemens Service v.2.65" og har derefter
forsøgt at ligge nyt software i tlf. med "winswop32" til v.35
HELP!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 18-09-02 22:48

"theking20000" <theking20000.news@kandu.dk> wrote in message
> Efter at have prøvet at unlocke en C45, skriver tlf. "wrong software".
> Hvad gør jeg nu???

Du kan sende/aflevere telefonen til mig så fikser jeg den for dig.

--
mvh Kasper Grevsen / Århus
Unlock og rep. c45 mm. Jeg yder naturligvis garanti på mit arbejde.

Fra : Freddy Madsen

Dato : 04-10-02 18:56

Hvad tager du for at fjerne en simlock, da jeg lige har fået en siemens c45,
som jeg gerne vil have låst op....
Freddy Madsen

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> wrote in
message news:amasb9$2r6$1@sunsite.dk...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 04-10-02 19:35

"Freddy Madsen" <isl51686@image.dk> wrote in message
> Hvad tager du for at fjerne en simlock, da jeg lige har fået en siemens
c45,
> som jeg gerne vil have låst op....
> Freddy Madsen

Hej Freddy,
jeg har sendt en email afsted med adresse mv.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus