langsom hjemmeside.
Fra : Per H

Dato : 17-09-02 21:27

Jeg har netop fået lavet en ny hjemmeside, men den er kanon langsom.

er der en der kan forklare hvorfor den er så længe om at loade ind?

www.ph-byg.dk

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : scn

Dato : 17-09-02 22:03

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har netop fået lavet en ny hjemmeside, men den er kanon langsom.
>
> er der en der kan forklare hvorfor den er så længe om at loade ind?
>
> www.ph-byg.dk

Der er en ramme, som kun lige kan skimtes i 800x600,
men i 16000x1200 er det synlig, se screendump.
tror det er søgetid på at finde siden, men der er helt sikker lidt
kode at rode med :)

www.home1.stofanet.dk/scn\01.gif 132kb

er du opmærksom på adressen?
http://home19.inet.tele.dk/ph-byg/nummer.htm

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Per H

Dato : 18-09-02 05:21

On Tue, 17 Sep 2002 23:02:49 +0200, "scn" <scn@invalid.xx> skrev:

>er du opmærksom på adressen?
>http://home19.inet.tele.dk/ph-byg/nummer.htm

Ja hvad er det med den??

Jeg har domain på speednames .com, ( ph-byg.dk) som henviser til det
sted hvor jeg har hjemmesiden liggende.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : scn

Dato : 18-09-02 14:25

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse news:dnvfouo13tv21h7helkaltp4e8e55nfr2o@4ax.com...

> Ja hvad er det med den??
>
> Jeg har domain på speednames .com, ( ph-byg.dk) som henviser til det
> sted hvor jeg har hjemmesiden liggende.

Tænkte bare på om den viderstilling kunne have noget at sige

Hvorfor ikke betale for et webhotel, det ser lidt bedre ud.

Fra : Per H

Dato : 18-09-02 15:06

On Wed, 18 Sep 2002 15:25:02 +0200, "scn" <scn@invalid.xx> skrev:

>Tænkte bare på om den viderstilling kunne have noget at sige
>
>Hvorfor ikke betale for et webhotel, det ser lidt bedre ud.

koster vel også meget mere end ca 300 kr pr år?

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : scn

Dato : 18-09-02 15:56

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse news:d12houk6vape5449nsmeg6hvccmm8chg71@4ax.com...

> koster vel også meget mere end ca 300 kr pr år?

Næ..
http://www.find-webhotel.dk/
men pris og kvalitet hænger ofte sammen.

Der er hjælp at hente i:

Fra : RJ

Dato : 17-09-02 21:58

> [...]
> Jeg har netop fået lavet en ny hjemmeside, men den er kanon langsom.
>
> er der en der kan forklare hvorfor den er så længe om at loade ind?

Det er muligvis fordi du har sat den til at preloade dine billeder... det
kan godt tage lidt tid.
Ved ikke om der kan være andet !!

MVH
Ronni
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
www.rojo.dk
www.etrix.dk
http://home1.stofanet.dk/rojo
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : RJ

Dato : 17-09-02 22:12

> Det er muligvis fordi du har sat den til at preloade dine billeder... det
> kan godt tage lidt tid.
> Ved ikke om der kan være andet !!

Næj, det er det ikke...sorry !!
Det er nok som "scn" skriver nedenunder ..... der er en side der ikke kan
findes ..... det skal du nok lige have styr på !!

MVH
Ronni

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
www.rojo.dk
www.etrix.dk
http://home1.stofanet.dk/rojo
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Per H

Dato : 18-09-02 16:10

Fra : Per H

Dato : 18-09-02 16:13

skrev:

>Næj, det er det ikke...sorry !!
>Det er nok som "scn" skriver nedenunder ..... der er en side der ikke kan
>findes ..... det skal du nok lige have styr på !!
`
Det er ikke mig selv der har lavet siden, så de5t er lidt svært for
mig at finde fejlen, kan det (igen) være en side hvor der er brugt
store bokstaver)

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : scn

Dato : 18-09-02 16:57

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse news:pr5hou0eus96al66klm1ins0c69eje49g0@4ax.com...

> `
> Det er ikke mig selv der har lavet siden, så de5t er lidt svært for
> mig at finde fejlen, kan det (igen) være en side hvor der er brugt
> store bokstaver)

har prøvet at slette lidt i koden
http://www.home1.stofanet.dk/scn/ph-byg/nummer-et.htm

Nu er fejlen væk, men det er rodet at bruge frames i frames

Fra : Dyl

Dato : 17-09-02 22:35

De gif filer du bruger for at opbygge siden er ALT for store/fylder alt for
meget.

Jeg kiggede hurtigt på en enkelt gif (forside_03.gif) som er det nederste
venstre hjørne, og den fylder alene 38 kb....Og det er blot én gif-fil ud af
de mange.

/Dyl

<>

> er der en der kan forklare hvorfor den er så længe om at loade ind?
</>

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 18-09-02 20:51

Per H wrote:

> Jeg har netop fået lavet en ny hjemmeside, men den er kanon langsom.
>
> er der en der kan forklare hvorfor den er så længe om at loade ind?

Det første problem er at teledanmark ikke er særlig hurtig,
Prøv http://www.danbbs.dk de er hurtige
Prøv min side hos dem http://www.haabet.dk/

men der udover har du for mange billeder på din side.

Tekst bør stå som tekst og ikke billeder.

http://home19.inet.tele.dk/ph-byg/images/forside_03.gif