Obskurt problem med manglende billeder på ~
Fra : Flemming C. Lund

Dato : 17-09-02 18:16

Jeg har bl.a. 2 hjemmesider på adresserne www.invocator.com samt
www.fclund.dk. Problemet er, at jeg et par enkelte gange har oplevet, når
jeg har set disse sider på andre folks computere, at et billede mangler. Der
er tale om forsidebilledet på www.invocator.com samt det røde logo på
www.fclund.dk. Jeg fatter intet af det, for billederne er uploaded, stien er
rigtigt osv. osv., og på langt de fleste computere kan man se billederne.
Det underlige er, at når jeg kigger på koden på de computere, hvor man ikke
kan se billederne, så er selve koden til billedet der pludselig ikke!
Istedet er der et langt mellemrum, som lige præcis passer til længden på den
kode der rigtigt burde sidder der. Jeg fatter INTET af det. Er bestemt ikke
ny inden for webdesign, men dette overgår alt hvad jeg tidligere har
oplevet. Nogen idéer om hvad problemet kan være??

Fra : Niels Andersen

Dato : 17-09-02 19:30

Flemming C. Lund wrote in <3d87633f$0$49666$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> [...]
> pludselig ikke! Istedet er der et langt mellemrum, som lige præcis passer
> til længden på den kode der rigtigt burde sidder der.

Det lyder som en fejl i browseren. Har du langt mærke til hvilke browsere og
hvilke version der bruges hos dem, der ser fejlen?

Er fejlen konsistent? Altså billedet er der enten hver gang eller aldrig?

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)