projektstyring online
Fra : itgrafen

Dato : 17-09-02 12:27

Jeg mangler en projektstyrings enhed, lavet i ASP

Formålet med den er at kunne være nogle stykker der samarbejder om
webprojekter over nettet.
Vi skal kunne se hvor langt tid der er sat af til det fulde projekt og
delopgaver. Samt hvor langt hver enkelt er i opgaverne.
Lidt ligesom i Microsoft Project, dog meget mere simpelt. Og lavet til
online samarbejde.
Hvis det så også er gratis, eller næsten gratis, så vil det bare være
perfekt.
Er der nogen af jer der ved hvor noget sådan kan findes?

taknemmelige hilsener
Itgrafen

Fra : Peter Rasmussen

Dato : 17-09-02 18:58

Prøv denne side, måske det kan bruges.
http://www.gotocode.com/apps.asp?app_id=13

Peter Rasmussen
www.I-design.dk

Fra : itgrafen

Dato : 17-09-02 21:08

Rigtigt mange tak Peter
det er vist lige det jeg står og mangler

hv
dorthe