Mexicansk håndvask
Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 16-09-02 22:01

Hej

Er der nogen blandt alle jer kloge emnnesker, der ved hvor jeg kan købe en
mexicansk håndvask til mit badeværelse. De er af keramik og med flotte
mønstre. Jeg håber på at få hjælp, nu hvor gemalen er overtalt til et gør
det selv projekt - til !

Hilsen Pia

Fra : Erik Olsen

Dato : 16-09-02 22:15

Pia J/Kurt K wrote:
> [...]
> med flotte mønstre. Jeg håber på at få hjælp, nu hvor gemalen er
> overtalt til et gør det selv projekt - til !

For en del år siden så jeg keramikhåndvaske hos en keramiker med butik i
Jægergårdsgade i Århus. Jeg ved desværre ikke om den stadig eksisterer.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-09-02 07:44

"Erik Olsen" <bjerg.olsen@ishoejby.dk> writes:

> For en del år siden så jeg keramikhåndvaske hos en keramiker med butik i
> Jægergårdsgade i Århus. Jeg ved desværre ikke om den stadig eksisterer.

Det gær den, men jeg er ikke helt sikker på at de har håndvaske mere.
Der er der til gengæld en lille butik i Bruunsgade der har nu. Udvalget
er ikke kæmpestort, men mon ikke de kan skaffe hjem?

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Nette

Dato : 17-09-02 09:03

"Trine Kornum Christiansen wrote

> Det gær den, men jeg er ikke helt sikker på at de har håndvaske mere.

Det havde de i hvert fald i sommers, da jeg var derinde og snuse. Er man
heldig har de ting med småfejl på i kælderen, som er lidt billigere.

Nette

Fra : jfo

Dato : 17-09-02 10:08

Der ligger en forretning mellem Imperial-Bio og Planetariet i Kbh. Der har
de nogle specielle
vaske.

Fra : Carsten Milling

Dato : 22-09-02 17:27

Hej Pia

Jeg så dem i en køkken/badbutik, der hedder ABT Køkken og Bad, Ringstedgade
21, 4000 Roskilde (e-mail jan@abt-roskilde.dk, igår formiddags. De har et
udvalg på ca 15 stk. De må være dem du tænker på, med ansigter og andre
mønstre i meget farvestrålende farver.

De må kunne anvise nærmere forhandler, hvis du bor langt fra Roskilde.

Med venlig hilsen

Annemarie

Fra : Vibeke Hegelund

Dato : 22-09-02 21:35

Hej Pia
I Løgstør er der en VVS-forretning, der har de smukke håndvaske.
Er geografien i orden for dig - skla jeg finde adressen - ellers kunne du
evt. ringe til dem
Vibeke

Pia J/Kurt K <pbkk@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:eErh9.243$ND2.4079@news.get2net.dk...

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 23-09-02 22:12

Hej alle sammen

Mange tak for hjælpen, nu er jeg på rette vej, så gemalen kan godt finde
arbejdstøjet frem, om ikke andet så er det da "pænere" , når nu han skal
kigge på når fruen endnu engang finder på "ulykker".

Tak alle sammen, jeg vidste at der fandtes så kloge og vidende mennesker!

Pia

Fra : Martin Jensen

Dato : 24-09-02 15:32

Hey

Er der ikke nogen der kender en Hjemmeside ardesse, hvor man kan se udbudet
af deiise vaske?
og vil være rare at skrive den her i NG

På forhånd tak

Mvh