Børnesange
Fra : Nielsen

Dato : 16-09-02 21:42

Hej med jer,

Jeg har flere gange set nogle herinde spørge om tekster til forskellige
børnesange. Jeg kender det selv - pludselig kommer man i tanker om en eller
anden sang man kendte da man "var lille", men kan ikke lige huske teksten
eller dele af teksten. Nogle gange kan man heller ikke rigtig huske
melodien, og det er jo ikke godt, når man gerne vil lære "junior" den. Og
eftersom det lader til at der er flere der kender situationen, syntes jeg at
ville dele et link med jer, som jeg har fundet:

http://www.danskesange.dk/search.asp?searchlevel=low&kategori=2&order=0&sstr
ing=&ss1=&ss2=&ss3=&z=1 (hvis linket ikke virker, så gå ind på
www.danskesange.dk og søg med børnesange som kategori)

Her kan man finde tekster til mange forskellige sange og man kan endda også
høre melodien.

Håber I kan bruge det til noget

--
Nielsen