Spørgsmål!
Fra : Wolle

Dato : 16-09-02 18:37

Hej

Jeg har købt et nokia 3310 datakabel fra www.super-cover.com

Jeg mener at have læst her i gruppen at man kan låse en 3310'er op med dette
kabel, har jeg ret i det?

Hvis ja, hvilket program er så det nemmeste at bruge til at unlocke min
mobilos med?

Kan man uploade logoer og ringetoner med dette kabel også?

Hvis ja, hvilket program skal man så bruge til at uppe logo'er osv.med?

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh
Jens Jensen

Fra : Jean

Dato : 16-09-02 18:50

Wolle skrev:
> [...]
>
> Jeg har købt et nokia 3310 datakabel fra www.super-cover.com
>
> Jeg mener at have læst her i gruppen at man kan låse en 3310'er op med

Ja, det er sandt!

> Hvis ja, hvilket program er så det nemmeste at bruge til at unlocke min
> mobilos med?

Jeg brugte Knok-Phoenix, som du kan hente her:
http://lead2000.host.sk/files/knok_phoenix_1a.zip

Under phone model finder du 3310, derefter modify locks --->> Reset SP
locks -->> Yes

Det er så simpelt!!!

> Kan man uploade logoer og ringetoner med dette kabel også?

Aner det ikke! Det må en anden svare på....

Mvh Jean

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 16-09-02 19:20

Hej Jean,

> Aner det ikke! Det må en anden svare på....

Det kan du godt. Prøv at lede efter et program, der hedder LogoManager.

--
mvh Kasper Grevsen / Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock af Nokia 3310/3330/3410 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Fra : helloo.dk

Dato : 16-09-02 19:12

"Wolle" <jenma@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har købt et nokia 3310 datakabel fra www.super-cover.com
>
> Jeg mener at have læst her i gruppen at man kan låse en 3310'er op med

Ja

> Hvis ja, hvilket program er så det nemmeste at bruge til at unlocke min
> mobilos med?

knok phoenix

> Kan man uploade logoer og ringetoner med dette kabel også?

Ja

> Hvis ja, hvilket program skal man så bruge til at uppe logo'er osv.med?

LogoManager

> På forhånd tak for hjælpen.
> Mvh
> Jens Jensen

Velbekomme...

Helloo.dk

Fra : Runman

Dato : 16-09-02 21:30

Hellooooo Wolle :
Nuu er der flere der har svaret rigtigt på dit sørgsmål ,
ang. sofware til unlock !
Knok phoenix er et RIGTIG godt prg. ,
ang. software til Logo og ringetoner !
Nokia logomanager er PERFEKT , hentes her (tror jeg nok , har ikke prøvet) :
http://www.gadgets-galore.net/Software/software.html

***RUNMAN***
NOKIA unlock , SW opdate ,
logo & ringetoner