adaptor
Fra : Mads Elkjær Husted

Dato : 16-09-02 13:03

hej Ng

jeg vil godt have en ny printer som har et LAN stik men jeg kan ikke finde
nogen hvis jeg finder en så er det en med indbygget scanner og fax og det
vil jeg ikke have så vil jeg lige spøge om det er muligt at få en adaptér
der køre USP 2.0 om til LAN så jeg kan få mit ønske opfyldt.

mvh
Mads

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-09-02 13:54

"Mads Elkjær Husted" <mads_husted@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> fax og det vil jeg ikke have så vil jeg lige spøge om det er muligt at
> få en adaptér der køre USP 2.0 om til LAN så jeg kan få mit ønske

Der findes en del netværksprintere især i laserklassen. HP LaserJet 5000N,
4500N oma.

Hvis du har én bestemt printer du gerne vil have, så er svaret på dot
problem en printserver. Der er blot ikke lavet mange endnu med USB
interface.

--
Bjarke Andersen

Fra : Søren And

Dato : 16-09-02 20:19

Jeg mener HP har en printserver USB/RJ45

Søren And

Fra : Mads Elkjær Husted

Dato : 17-09-02 14:39

[...]

Okey så vil jeg prøve at under søge det