køb af wireless router
Fra : Klaus Jacobsen

Dato : 15-09-02 22:20

Hej!

Jeg har kigget lidt på følgende wireless routere:

3Com OfficeConnect cable/DSL wireless gateway
Netgear MR314
Longshine LCS-883R-WRP-4F

Er der nogen der har erfaringer med dem? Er der andre der kan anbefales?

Klaus Jacobsen

Fra : Larz

Dato : 16-09-02 01:36

Klaus Jacobsen wrote:
> [...]
> Netgear MR314
> Longshine LCS-883R-WRP-4F
>
> Er der nogen der har erfaringer med dem? Er der andre der kan anbefales?

Nææh kender dem ikke men se på DLink's DI-713P - den har indbygget 3
ports 10/100 switch og printserverog har understøttelse for VPN, har
indbygget firewall:

   <http://www.dlink.com/products/broadband/di713p/>

Kan købes her:

   <http://www.databutikken.com/dk/datasheet.php?artId=DI-713P>

--
-
Lars

Fra : Kenneth Ahn Jensen

Dato : 14-10-02 20:10

Sådan en har jeg og den har kørt kanonfint i snart et års tid, vil jeg
tro. Switchen er god når jeg skal flytte store mændger data mellem
pc'erne, f.eks. backup osv., og wireless dele fungerer ganske nydeligt.
Jeg har kun haft 2 trådløse pc'er på ad gangen, og der har ikke været
problemer med noget.
Konfiguration er rigtig nemt via webinterfacet, som er magen til dem som findes i
Zyxels routere.

Og boksen er en fin blå metalkasse og så giver Netgear 5 års garanti.

Klart anbefalelsesværdig hvis du spørger mig.

Mvh
Kenneth