Benelli tun ..
Fra : MarcS

Dato : 15-09-02 19:28

Hej, jeg har lige købt en Bennelli 491 (30) og jeg vil selvfølgelig
gerne ha den til at køre hurtigere, men specielt accelerationen er jeg
ude efter at forbedre!
Så hvis jeg vil have en hurtigere acceleration skal jeg vel have en ny
variator ? .. Hvilken vil i anbefale?
Når jeg piller skiven hvor hurtigt vil den så ca. køre, og vil
accelerationen også blive markant bedre ?

Tak på forhånd :)

http://www.kandu.dk/

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 16-09-02 10:35

"MarcS" <MarcS.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> variator ? .. Hvilken vil i anbefale?
> Når jeg piller skiven hvor hurtigt vil den så ca. køre, og vil
> accelerationen også blive markant bedre ?

Hey der!
jeg er selv ejeren af en benelli 491 racing.. det er en 45'er der er
vandkølet.. det vil ikke give meget at sætte en anden variomatic på. tag
istedet for at fjerne alle begrænsninger, og køb derefter et cylinder.. Tro
mig jeg har rodet MEGET med min motor, og jeg ved hvad jeg snakker om! du
kan købe et cyllinder til en jog. det er 100% det samme.

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 16-09-02 19:35

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse

> istedet for at fjerne alle begrænsninger, og køb derefter et cylinder..
Tro
> mig jeg har rodet MEGET med min motor, og jeg ved hvad jeg snakker om! du

Du har da ikke skruet ret meget i den Oliver?? hehe.

Har du forresten husket kølervædske nu hvor det er ved at være vinter?

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen a.k.a. Ares
Kolding - DK

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 17-09-02 08:49

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du har da ikke skruet ret meget i den Oliver?? hehe.
>
> Har du forresten husket kølervædske nu hvor det er ved at være vinter?

-HAHA!!!

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 17-09-02 18:00

> -HAHA!!!

Hihi, men ellers ringer du bare hvis din motor fryser igen...

Hvordan går det forresten med den lille? Tyrer den igen?