farvede scrollbars i en iframe?
Fra : ts

Dato : 15-09-02 19:29

Kan subjekt lade sig gøre?

<!--body {scrollbar-face-color:#000000;
scrollbar-shadow-color:FFFFFF;scrollbar-highlight-color:000000;scrollbar-3dl
ight-color:FFFFFF;
scrollbar-darkshadow-color:000000;scrollbar-track-color:000000;
scrollbar-arrow-color: FFFFFF;}
-->

virker kun på den scrollbar som er på "hovedsiden"

--

Regards,
Thomas Schreiber

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 15-09-02 19:50

"ts" <NOSPAMblabla@stall.dk> posting:

>Kan subjekt lade sig gøre?

Ikke med gyldig kode (og så er det btw irriterende[1]). Med ugyldig
kode ved jeg ikke.

[1] En dag, jeg uheldigvis ikke kunne bruge Opera og dermed brugte
IE, kom jeg ind på en side, hvor jeg ikke kunne finde scroll-baren
-- den havde nemlig samme farve som baggrunden.

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt

http://www.smr-usenet.com/images/license.gif

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-09-02 19:59

Sun, 15 Sep 2002 20:29:26 +0200, skrev "ts"
<NOSPAMblabla@stall.dk>:

>Kan subjekt lade sig gøre?

Jo, skal sættes på den side, der åbner i <iframe>.

Fra : ts

Dato : 16-09-02 08:28

> Jo, skal sættes på den side, der åbner i <iframe>.
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Selvfølgelig! Det kunne ejg egentlig næsten have sagt mig selv

--

Venligst,
Thomas Schreiber