Skærme
Fijala 3554
Enhed til at koble mange skærme......
Fra : Ricki

Dato : 15-09-02 14:20

Hej,

Jeg er på udkig efter en enhed som man kan slutte mange skærme til i
forbindelse med undervisningsbrug. Den skal fungere på den måde at man har
X-antal pc'er sat op i et netværk, og ved tryk på en knap kan instruktøren
overtage alle skærmene så eleverne kan se hvad læreren udfører på sin pc.
Hvem ved hvad sådan en hedder og hvor den kan købes?

Med venlig hilsen
Ricki
Webfabrikken

Fra : Peter T.

Dato : 15-09-02 22:46

Ricki wrote:

> Hej,
>
> Jeg er på udkig efter en enhed som man kan slutte mange skærme til i
> forbindelse med undervisningsbrug.

Jeg har husker en reklame om sådan en boks, men så skal jeg tilbage til
sidst i 80erne/starten af 90erne i Alt Om Data. Jeg kender ingen bokse, af
den type som du efterlyser, idag, men jeg tror at Zitech Data måske kan
hjælpe dig.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : FeZ

Dato : 16-09-02 01:12

"Ricki" <webfabrikken@ryeuir7fyujpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overtage alle skærmene så eleverne kan se hvad læreren udfører på sin pc.
> Hvem ved hvad sådan en hedder og hvor den kan købes?

Er en software løsning en mulighed ?
I så fald er NetOp School en god løsning.

http://www.ravenholm.dk/docs/software.asp?productID=121

--
FeZ