Kabruator mm ?
Fra : Kim

Dato : 15-09-02 15:10

Hvad er den orginale størelse i mm på en kabruator til en Suzuki AP50 ?. Og
er der nogle der ved
hvad det skulle give i ekstra hastighed med f.eks en 17mm.

Kim

Fra : Fam Hauge

Dato : 15-09-02 15:21

> hvad det skulle give i ekstra hastighed med f.eks en 17mm.

En karburator giver næsten ingen topfart, kun et bedre træk....

Fra : Thomas

Dato : 15-09-02 15:35

"Kim" <kim.jensen@get2net.dk> wrote in message
> Hvad er den orginale størelse i mm på en kabruator til
> en Suzuki AP50 ?. Og

De 45'er jeg har rodet med har alle været med en 14mm karburator. den ene er
en Suzuki Katana

> er der nogle der ved
> hvad det skulle give i ekstra hastighed med f.eks en
> 17mm.

Du skal ikke regne med ret meget topfart. Kun et noget bedre træk. På min
Katana som jeg købte af en kammerat . var der en 19mm karburator samt en
70ccm
cylinder kit . Min kammerat som vejer noget mere end mig fik ca 5 km/t ud af
det (ved at montere en 19mm karburator). Men når jeg kørte på den var top
farten uændret. men trækket op til top farten var blevet noget bedrer med 19
mm karburator.

Mvh. Thomas

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 17-09-02 13:11

Sæt en 21mm på så rykker den, men sluger også meget benz.

Fra : Thomas

Dato : 17-09-02 22:56

"Andreas Swiatek" <Erne@get2net.dk> wrote in message
> Sæt en 21mm på så rykker den, men sluger også meget
Mange gange er indsugnings studsen ikke mere end 19mm (Det er den på Suzuki
Katana). så de 2 sidste mm giver intet med mindrer man køber en ny studs.

Mvh. Thomas