Svampe- og algedræber i linolie
Fra : Tina og Pale Jensen

Dato : 15-09-02 11:05

Hvilke midler skal man bruge til tilsætning i rå linolie til udendørs brug

venlig hilsen
Palle Jensen
bygmarken.24@image.dk

Fra : Brian Skaarup

Dato : 15-09-02 11:40

On Sun, 15 Sep 2002 12:05:13 +0200, "Tina og Pale Jensen"
<bygmarken.24@image.dk> wrote:

>Hvilke midler skal man bruge til tilsætning i rå linolie til udendørs brug
Økologerne bruger
Citric (udtræk af grapefrugtkerner) mod alger og svampe, 5 ml. pr
liter.
Se evt. http://www.nyborggaard.dk/

Fra : Tina og Pale Jensen

Dato : 16-09-02 23:12

Hej og tak for svaret. Lyder rigeligt alternativt. Det skal helst være noget
der virker.

venlig hilsen
Palle

Fra : Tommy Pedersen

Dato : 17-09-02 21:18

Du kan bruge "ATAMON".

M.V.H.
Tommy

Fra : John Vedsegaard

Dato : 19-09-02 00:36

Vil du arbejde med linolie, anbefaler jeg at du ser på
http://www.raadvad.dk/ der indeholder mange og grundige beskrivelser.

P.S. Hedder du Pale eller Palle?

John Vedsegaard
Vadbro 31