Outlook 2000 update <=> XP
Fra : Sbl Sb-l

Dato : 14-09-02 20:17

Hej gruppe

Jeg har installeret XP-pro og Office 2000. Derefter har jeg kørt ALLE
opdateringer til XP og Officepakken med det resultat, at Outlook ikke
kan køre - filerne IRT20.DLL og OMINT.DLL mangler.
Jeg har forsøgt at reparere og geninstallere Office / Outlook uden held.

Jeg har søgt på de 2 fil-navne og har fundet dette:
<http://www.kandu.dk/dk/spg/5317>

Håber der er nogle, der har et bud på en løsning uden geninstallation
helt forfra!!!

På forhånd tak.

Lars

Fra : Elmo Jensen

Dato : 14-09-02 23:57

I indlæg <3020ac08a3ea58a9f6ac2ec2a865b7c3.6230@mygate.mailgate.org>,
skrev s_bl@hotmail.com .....

> Håber der er nogle, der har et bud på en løsning uden geninstallation
> helt forfra!!!

Prøv at kigge på dette indlæg fra den 7.9.02

<3c417f2c$0$5490$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[Problemer med opsætning af Argosoft Mail Server?? Så download dette:]
[ www.ddibbsystem.dk/ams-vejl.doc ][Hjælpefilen er i Word2000 format!]