ADSL og ATM-router til Wireless-ethernet
Fra : ab

Dato : 13-09-02 22:18

Efter at en tekniker hos TDC fik mig til at konvertere fra ATM til Ethernet,
har en anden tekniker hos TDC fortalt, at det var en unødvendig
konvertering.

Hvem har ret ? - Mangler nogle argumenter til min klage til TDC.

ab

Fra : Robert Jensen

Dato : 14-09-02 11:29

"ab" <abc_ab@image.dk> wrote in message
> [...]
> konvertering.
>
> Hvem har ret ? - Mangler nogle argumenter til min klage til TDC.

da jeg skiftede fra atm til ethernet gik min download fra max 27 til ca
33-35
er sku glad for at jeg skiftede.
installering er også blevet en del nemmere nu.

mvh

Robert

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-09-02 16:35

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> wrote in message

> da jeg skiftede fra atm til ethernet gik min download fra max 27 til ca
> 33-35
> er sku glad for at jeg skiftede.

Det er jo bare fordi, du har været heldig at få den ekstra hemmelige kanal
på 64/32 Kbit.. Som der sikkert er på den Dslam der bruges til Ethernet

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-09-02 16:46

> [...]

Ethernet,
> har en anden tekniker hos TDC fortalt, at det var en unødvendig

Det er en unødvendig konvatering, hvis du er tilfreds med din løsning..

Hvis du kun skal bruge det på een pc. Og dit ATm kort fungere
tilfredsstillende.. Er der jo ikke nogen grund til at konvatere...

Hvis du skal til at have Router, eller vil have en noget mere nem
opsætning.. Er det sagen at konvatere