html programering!
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 13-09-02 16:08

Hey der...
Min bror har lige fået udgivet et program der er det første af sin slags
lavet af en dansker..
Kan jeg ikke få nogen af jer til at kigge det igennem engang? Jeg er sikker
på at der er nogen af jer der ville kunne bruge det!

programmet ligger på:

www.goldpad.dk

på forhånd tak!

Oliver Bruchhaus.

Fra : jopa

Dato : 13-09-02 16:33

"Oliver Bruchhaus" skrev bla..
> Kan jeg ikke få nogen af jer til at kigge det igennem engang? Jeg er
sikker
> på at der er nogen af jer der ville kunne bruge det!

Ja og jeg er sikker på at din bror kan bruge pengene

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 13-09-02 18:35

"jopa" skrev bla.
> Ja og jeg er sikker på at din bror kan bruge pengene

Glemte lige :
Hvis den er så god, som jeg ikke betvivler, hvorfor bruger din bror den så
ikke selv ?

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 13-09-02 16:30

Den 13-09-2002 17:08, skrev Oliver Bruchhaus:

> [...]
> Kan jeg ikke få nogen af jer til at kigge det igennem engang? Jeg er sikker
> på at der er nogen af jer der ville kunne bruge det!

Han skulle vel starte med selv at lære HTML .
Jeg får: "The page cannot be found..." efter at siden automatisk er
skiftet til: http://www.goldpad.dk/NonIE.htm
Prøvet med Mozilla 1.1
Morten

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 13-09-02 18:00

Oliver Bruchhaus wrote:

> Min bror har lige fået udgivet et program der er det første af sin slags
> lavet af en dansker..

En HTML-editor? Dem har jeg set en del af, der er lavet af danskere. Om
programmet i virkeligheden er noget helt andet (og mere originalt) end
en HTML-editor kan jeg ikke sige, fordi jeg får en "The page cannot be
found" på http://www.goldpad.dk/NonIE.htm.

Fra : Niels Andersen

Dato : 13-09-02 21:27

Oliver Bruchhaus wrote in <zang9.73059$ww6.5108316@news010.worldonline.dk>:
> Min bror har lige fået udgivet et program der er det første af sin slags
> lavet af en dansker..
[...]
> programmet ligger på:
>
> www.goldpad.dk

Jeg kunne ikke finde det. Jeg kunne heller ikke finde noget om, hvad der
skulle gøre det så specielt. Faktisk ligner det, ud fra beskrivelsen, noget
jeg har set mange gange før.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 14-09-02 07:02

Oliver Bruchhaus wrote:

> [...]
> Kan jeg ikke få nogen af jer til at kigge det igennem engang? Jeg er sikker
> på at der er nogen af jer der ville kunne bruge det!

Nu findes der flere danske HTMLeditorer
det pågældende program ligener påfaldende programmet HOTBOT.
nærmst en kopi.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 14-09-02 19:16

Programmet kan ikke afinstalleres og er vanvittigt dyr,
i forhold til kvaliteten.

Oliver Bruchhaus wrote:

> Hey der...
> Min bror har lige fået udgivet et program der er det første af sin slags
> lavet af en dansker..

Der er mange Danskere, som har lavet tilsvarende biligere
og bedre programmer.

Fra : Henrik Alsing Peders~

Dato : 15-09-02 19:00

Første problem ved GoldPad er at den skriver en fejlmeddelse ved start af
programmet.
XPathComboBox.SetPath: "Exception" (Path "" does not exist).
Næste problem er at du skriver det er dansk, men programmet er engelsk!
Det er ikke særlig brugervenligt!
Til sidst vil jeg dog nævne det flotte design.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Alsing Peders~

Dato : 15-09-02 19:08

ADVARSEL TIL ALLE!!!
Programmet kan IKKE SLETTES på normal vis!!!
Håber selv hele programmet er blevet slette nu når man bliver nød til at
slette det manuelt!